Opšti uslovi prodaje u internet prodavnici

Opšti uslovi
Trgovac
Trgovac je RR COMMERCE d.o.o, Adresa: BULEVAR MIHAILA LALIĆA B.B., 81000 Podgorica, Crna Gora.
PIB: 02699249 Registarski broj: 50441652 Matični broj: 17371045
Telefon: +382 69 090 200 Email adresa: rrc.commerce@gmail.com
Kontakt telefon firme za podršku korisnicima online šopa: +382 69 090 300

Potrošač
Potrošač je posetilac internet prodavnice na adresi bonatti.me koji odabere barem jedan proizvod iz asortimana trgovca, ubaci ga u korpu, pošalje narudžbenicu Trgovcu i nakon potvrde prijema narudžbenice, plati proizvod pouzećem (gotovinom prilikom dostave proizvoda), uplatnicom  ili platnom karticom. 

Naručivanje proizvoda
Naručivanje u internet prodavnici Trgovca vrši se ubacivanjem proizvoda u korpu, a porudžbinu je moguće opozvati u svakom trenutku, u skladu sa Opštim uslovima. Pre naručivanja proizvoda neophodno je da potrošač potvrdi da je upoznat sa pravilima sadržanim u Opštim uslovima koji su objavljeni na internet prezentaciji Trgovca koja se nalazi na internet domenu https://bonatti.me
Smatra se da je proizvod naručen, odnosno da je kupoprodajni ugovor zaključen, kada Trgovac Potrošaču pošalje potvrdu o prijemu porudžbine i na taj način mu potvrdi da je određeni proizvod naručen. 
Proizvod može naručiti potrošač koji ima otvoren korisnički nalog (registrovani korisnik), ali i potrošač koji ovaj nalog nema (potrošač kao gost). Dakle, kupovina proizvoda u internet prodavnici Trgovca nije uslovljena registracijom.
Ukoliko Trgovac nije u mogućnosti da isporuči proizvod potrošaču zato što naručeni proizvod nije na zalihama trgovca, trgovac je dužan da u roku od 24h o tome obavesti potrošača slanjem obaveštenja na e-mail potrošača. U datoj situaciji, potrošač je ovlašćen da otkaže kuporodajni ugovor ili da eventualno prihvati novi rok isporuke. Ako potrošač otkaže kupoprodajni ugovor, trgovac ima obavezu da potrošaču vrati uplaćen novac, uvećan za iznos zakonske zatezne kamate, u skladu sa odredbama Zakona o visini zatezne kamate. Povrat novca trgovac je dužan da izvrši najdocnije u roku od 14 (četrnaest) dana od momenta prijema obrasca za odustanak, a što trgovac potvrđuje slanjem obaveštenja na e-mail potrošača. 
Prilikom povraćaja novca trgovac je dužan da izvrši koristeći ista sredstva plaćanja koja je potrošač koristio u prvobitnoj transakciji, izuzev ukoliko se potrošač izričito ne saglasi sa korišćenjem drugog sredstva plaćanja i pod uslovom da potrošač zbog takvog povraćaja novca ne snosi nikakve troškove. 
Ukoliko potrošač odbije prijem ispravnog i neoštećenog proizvoda koji je prethodno naručio, trgovac je ovlašćen da zahteva od potrošača naknadu svih manipulativnih troškova koji se odnose na isporuku datog proizvoda. 
Trgovac je ovlašćen da odbije zaključenje kupoprodajnog ugovora, odnosno da proda potrošaču proizvod ukoliko je očigledno da je istaknuta cena nesrazmerna stvarnoj ceni proizvoda i da je reč o očiglednoj grešci kod isticanja cena koja je rezulatat sistemske i(li) ljudske greške. 
Iskazana cena robe je maloprodajna cena (uračunat PDV). Valuta je dinar. Istaknute cene u internet prodavnici mogu se razlikovati od cena u maloprodajnim objektima trgovca.
Trgovac je dužan da održava internet stranice u skladu sa zahtevima profesionalne pažnje i nije odgovoran za kvalitet internet veze kojom potrošač pristupa internet stranicama trgovca.

Opšti uslovi isporuke

Ponuda i cijene na našem sajtu ažuriraju se na dnevnom nivou. Sve cijene su iskazane u eurima sa uključenim PDV-om. Prodavac zadržava pravo izmjene cijena, ako nije drugačije navedeno (u slučaju akcija i specijalnih popusta). Cijene važe u trenutku kreiranja porudžbine i imaju dejstvo i validnost i za naredni period. Navedene cijene važe samo za kupovinu u Internet prodavnici i mogu da se razlikuju od cijena u maloprodajnim objektima Prodavca.

Radno vrijeme korisničkog servisa je od 9-17h svakog radnog dana. Proizvodi poručeni preko Bonatti webshop-a šalju se u roku 24h od momenta prijema porudžbine. U slučaju da usled velikog interesovanja i potražnje artikla koji se nalazi u Vašoj korpi, željeni artikal ne bude moguće isporučiti zbog ograničenog lagera istog, Vi ćete biti obavešteni putem maila u roku od 24h.

Ukoliko ste porudžbinu poslali radnim danom do 12h, biće Vam poslata tog dana, isporuku očekujete sjutradan u periodu od 7-18h. Za pošiljke poslate u petak, isporuka se vrši u ponedeljak. Ako ste porudžbinu poslali u petak posle 12h, pošiljku ćemo Vam poslati u ponedeljak. Isporuku pošiljki vrši kurirska služba. Cijena dostave iznosi 2,5 eura za pošiljke ukupne vrijednosti do 25 eura, u suprotnom dostava je besplatna. Isporuka robe se vrši isključivo na teritoriji Republike Crne Gore.

Kada je Vaša porudžbina spakovana i predata kuriskoj službi dobićete mail obaveštenja da je pošiljka poslata. Kurirska služba pošiljke isporučuje na navedenu adresu dan nakon preuzimanja u periodu od 7-18h. Na dan isporuke dobićete SMS obaveštenje/telefonski poziv i kontaktiraće Vas kurir iz kurirske službe.

Kurir će jednom pokušati da uruči pošiljku. Ukoliko isporuka ne bude uspješna, pošiljka će se vratiti u Bonatti i mi ćemo Vas kontaktirati kako bi ustanovili razlog vraćanja i ugovorili ponovno slanje.

Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket i uvjerite se da ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primijetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavijestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.


Zaštita podataka o ličnosti
Podaci o ličnosti koje Trgovac prikuplja zavisni su od: vrste usluge koju pruža potrošačima, korisnicima i klijentima, namere potrošača da koristi usluge trgovca, od vrste ugovora koji trgovac zaključuje sa klijentom,  kao i od namere potrošača da koriste svoja prava bazirana na zakonskim i regulatornim odredbama o zaštiti podataka o ličnosti. U prvom redu radi se o podacima bez kojih trgovac ne može da izvrši svoje obaveze, a uključuju najmanje:

- osnovne lične podatke (ime i prezime);
- osnovne kontakt podatke (adresa, broj telefona, e-mail adresa) ;
- podatke vezane za korišćenje internet prezentacije koja se nalazi na internet domenu https://bonatti.me
- podatke vezane za korišćenje internet prodavnice (webshop) trgovca;
- podatke neophodne za zaključenje ugovora o potrošačkom kreditiranju;
- ostale lične podatke neophodne za ostvarenje klijentovih prava baziranih na zakonskim odredbama o zaštiti potrošača.
Infromacije koje se odnose na obradu i zaštitu podataka o ličnostti dostupni su u okviru Politike privatnosti. 

Plaćanje

Vašu porudžbinu možete platiti pouzećem ili platnom karticom.

Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje u gotovini prilikom preuzimanja pošiljke.

Ukoliko posedujete Visa, MasterCard ili Maestro platnu karticu možete platiti porudžbinu online. Nakon što popunite formu za poručivanje bićete automatski preusmereni na sajt Hipotekarna Banke ad na kojem vršite unos podataka sa platne kartice. Ako je sve u redu sa transakcijom bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno izvršeno. Ukoliko je postojao neki problem sa transakcijom bićete vraćeni na sajt sa obavještenjem o neuspjelom plaćanju, nakon čega možete pokušati ponovo ili izabrati drugi način plaćanja. Svi podaci su zaštićeni i vidljivi samo procesoru kartica.

Zamena reklamiranog proizvoda

Proizvod koji reklamirate mora biti čist, upakovan u kutiju, a reklamna greška mora biti označena. Nečist - prljav proizvod neće se rešavati. RR COMMERCE d.o.o. ne preuzima odgovornost za fizički oštećene proizvode ili proizvode koji su oštećeni nenamjenskim korišćenjem. Budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od Vaših zahteva vratiti novac, zamijeniti ili popraviti proizvod. Prijave reklamacija kao i detaljne informacije o pravima i obavezama kupca ili prodavca možete zatražiti putem telefona ili slanjem reklamacionog lista na email adresu bonatti.me@gmail.com. Reklamacioni list možete preuzeti OVDJE.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, djelimično ili u cjelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, RR COMMERCE d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtjev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket i uvjerite se da ne postoje neka vidna oštećenja istog. Ukoliko primijetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.

Ukoliko niste zadovoljni kupljenim proizvodom, imate pravo na zamjenu uz priložen račun. Ukoliko ste kupovinu artikla izvršili putem Internet prodavnice, zamjenu istog artikla možete izvršiti isključivo putem Internet prodavnice u roku od 15 dana od dana prijema artikla.

Ukoliko želite da izvršite zamjenu artikla koji ste kupili preko Internet prodavnice, molimo Vas da pošaljete šifru, boju i veličinu proizvoda za koji želite da izvršite zamjenu na e-mail bonatti.me@gmail.com ili nas pozovite na broj telefona 069/090-300 gdje ćete dobiti odgovor sa detaljnim instrukcijama o proceduri zamjene.

Poručeni artikal nije moguće mijenjati ako je nošen, oštećen na bilo koji način ili nema viseće etikete.

Ukoliko ste nakon prijema artikla utvrdili da nije odgovarajuće veličine, imate pravo na zamjenu uz priloženi račun. Zamjenu artikla možete izvršiti 15 dana od dana prijema artikla. U slučaju zamjene robe kupac snosi troškove transporta spornog artikla do magacina kao i ponovni transport zamenjenog artikla od magacina do adrese.

Povraćaj sredstava

Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija

Član 1.
Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.bonatti.me i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2.
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji putem interneta na sajtu bonatti.me kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.

Član 3.
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali, u roku od šest meseci od dana kupovine. Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.

Član 4.
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti poštom na sledeću adresu RR COMMERCE d.o.o, Bulevar Mihaila Lalića 20, 81000 Podgorica, ili na email bonatti.me@gmail.com. Prilikom podnošenja zahtjeva za reklamaciju kupac je dužan: . - u zahtjevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rješavanje iste. - proizvod koji reklamira da vrati u originalnom pakovanju. - dostavi račun.

Član 5.
Kupac nema pravo na prigovor ako je: . - propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika; . - nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih; . - kupio proizvod na rasprodaji; . - kupio proizvod sa nedostatkom po sniženoj ceni; . - promenio odluku o izboru artikla.

Član 6.
Osnovanost zahtjeva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 8 radnih dana od dana prijema iste.

Član 7.
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na: . - zamjenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod; . - vraćanje iznosa cijene plaćene po priloženom računu; . - otklanjanje nedostatka na proizvodu.

Član 8.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, djelimično ili u cjelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, RR COMMERCE d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši preko poslovne banke, što znači da će banka na zahtjev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Član 9.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.

Odustanak od ugovora
Potrošač može odustati od ugovora zaključenog na daljinu ne navodeći za to razlog u roku od 14 (četrnaest) dana. Rok za odustanak ugovora počinje da teče od dana kada je potrošač primio proizvod. Potrošač je dužan da obavesti trgovca o odustanku od ugovora pismenim putem. To može učiniti putem obrasca za odustanak od ugovora o kupoprodaji na daljinu (koji potrošač može poslati na adresu ili e-mail adresu trgovca). Ugovor se smatra otkazanim kada potrošač pošalje trgovcu popunjen obrazac za odustanak. Trgovac je dužan da potrošača o prijemu obrasca bez odlaganja obavesti slanjem obaveštenja na e-mail potrošača. U slučaju otkazivanja ugovora, potrošač je dužan o svom trošku robu vrati trgovcu ili licu ovlašćenom od strane trgovca, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je poslao popunjen obrazac za odustanak od ugovora. Potrošač ima obavezu da snosi direktne troškove vraćanja robe trgovcu, osim ako se trgovac saglasio sa tim da ih on snosi ili ako nije prethodno obavestio potrošača da je potrošač u obavezi da ih plati.

Rok od 14 dana ističe protekom poslednjeg časa poslednjeg dana roka.


Isključenje prava na odustanak od ugovora
Potrošač nema pravo na odustanak od ugovora u slučaju:
- isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane;
- isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke.

Potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke. Dakle, potrošač nema pravo da odustane od ugovora ako je reč o donjem vešu, kupaćim gaćama, kupaćim kostimima, čarapama. U slučaju da je proizvod otpakovan pretpostavlja se da je isti korišćen, zbog čega potrošač nema pravo da odustane od ugovora. 

Rešavanje sporova
Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojaće da reše dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je sud po mestu prebivališta, odnosno boravišta potrošača.
Podaci o trgovcu:
Naziv firme: RR COMMERCE d.o.o
Adresa: BULEVAR MIHAILA LALIĆA B.B.
81000 Podgorica, Crna Gora
PIB: 02699249 Registarski broj: 50441652 Matični broj: 17371045
Telefon: +382 69 090 200

Email adresa: rrc.commerce@gmail.com

Kontakt telefon firme za podršku korisnicima online šopa: +382 69 090 300
 

Posetite Bonatti blog

Korišćenjem ovog sajta prihvatate upotrebu kolačića. Saznajte više

Prihvatam